Bebekler ise enfeksiyonlar, asfiksi ve erken doğumla ilişkili ölüm riski altındadır.
Erken postpartum dönemde sağlık personeli ya da sağlıkçı olmayan destek google reklamları personelinin yapacağı ev ziyaretlerinin kadınlar, bebekler ve ailelere etkisi sağlık problemlerinin uzun vadeli olmasını önleyebilir. Bu derlemede doğumu izleyen haftalarda çeşitli ev ziyareti programları incelendi.
Derlemeye 11 000’den fazla kadın hakkında bilgi sağlayan 12 RK araştırma dahil edildi.
Bazı araştırmaların anne ve bebeğin fiziksel kontrolüne odaklı, diğerlerinin emzirmeye, birinin ev işi ve çocuk bakımı ile birlikte pratik destek sağlanmasına yönelik olduğu anlaşıldı.
Tüm çalışmalar hem kaynakları zengin ülkelerde hem de olağan bakım alan kadınların hastane çıkışı sonrası erken dönemde ek postnatal bakım alamayabileceği düşük kaynaklı bölgelerde yapıldı
Araştırmaların üç yaygın tip kıyaslama adwords reklam tipine odaklandığı görüldü: Beş çalışmada daha çok ya da daha az ziyaret randevusu arasında, üç çalışmada nakliyat firmaları farklı bakım modelleri içeren randevular arasında, dört çalışmada da postnatal dönemde ev veya hastane çekapları arasında.
Çalışmaların ikisi dışında evde postnatal bakım sağlık profesyonelleri tarafından verildi.
Sonuç göstergelerimizden çoğu için sadece bir ya da iki çalışmadan bilgi sağlandı ve genel sonuçlar tutarsız bulundu.
Ev ziyaretleri ile yeni doğan ölümlerinde ya da annede ciddi çilingir sağlık problemlerinde google reklam azalma ilişkisine dair kanıt bulunmadı.
Daha yoğun ev ziyaretleri kadınların bedensel ve ruhsal sağlığını iyileştirmedi.
Toplam olarak, annelerine daha fazla postnatal ziyaret yapıldıkça, bebeklerde acil tıbbi bakım alma eğilimi azaldı.
Daha fazla ev ziyareti yapılması daha fazla kadını bebeklerini sadece google reklam vermek emzirerek beslemeye teşvik edebilir.
Derlememizin kısıtlamaları; farklı çalışmalarda farklı sonuç göstergeleri internete reklam vermek bildirilmesi, sonuçların nasıl ölçüldüğü ile müdahaleler ve kontrol koşullarındaki ciddi ölçüdeki değişkenliktir. Çalışmalar karışık kalitede olması kayırma hata riski olarak görülüyor.
Postnatal bakım finans şirketi için herhangi bir özel randevu planınıntavsiye edilebilmesi için kobi destekleri daha fazla araştırma yapılması turizm firması gerekiyor.
Yonemoto N, Dowswell T, Nagai S, Mori R. Schedules for home visits in the early postpartum period. Cochrane Database of Systematic Reviews 2013, Issue reklam firmaları 7. Art. No.: CD009326. DOI: 10.1002/14651858.CD009326.pub2
Orijinal kaynak için: Lohusa ev ziyaretleri
XHTML: You can use these tags:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder